Badania marketingowe - słuszny kierunek w biznesie

  • Posted on: 18 August 2017
  • By: addmean
Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w zespół łączących się usług i zalet. Świadczymy usługi dla największych przedsiębiorstw, realizując kompleksowe analizy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia pod kątem możliwości rynkowych rywali.
SecretClient to analiza jakości obsługi klienta mystery shopper, dokonywana podczas wizyty w placówkach sprzedaży lub innych miejscach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping - więcej na http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/66-mystery-shopping-secretclient.html, odpowiadający pewnej grupie docelowej klientów, sprawdza ustalony zakład, miejsce obsługi, placówkę i realizuje opracowane scenariusze. Mystery Shopping sprawdza przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do przyjętych norm, sposób zaprezentowania usług, umiejętność rozróżnienia potrzeb klienta i rozwiania jego niepewności. Analizie mogą być podległe także: umiejętności handlowe, obecność materiałów POS, schludność i porządek na terenie placówki.



Dopełnieniem sprawdzenia jakości obsługi jest łączenie odwiedzin Mystery Shopping z testem kanałów komunikacji SecretContact. Mystery shoppers podejmują kontakt z firmą korzystając z dostępnych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, BOK, serwisem, sposób reagowania na wątpliwości i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.
Pieniądze
Author: AMagill


Oferta SecretClient obejmuje także badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Wskazuje plusy i minusy akcji, dodatkowe możliwości oraz zagrożenia, pomaga w sformułowaniu odpowiedniej taktyki wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród. Regularne sprawdzenia przeprowadzane w trakcie realizacji programów pomagają w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają sprawdzać czy pracownicy zależni właściwie wykorzystują te działania jako metodę do zwiększenia handlu.

SecretClient realizuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Wyniki testów SecretClient podejrzeć można już w trakcie badania w panelu on-line. Dostarczają cennych informacji, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w programach motywacyjnych i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę kwestionariuszy, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz graficzną prezentację rezultatów. Dostęp do raportów ma miejsce na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą firmy. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, grupami dystrybutorów.

Zespół: kontrahenci doceniają naszą firmę za wieloletnie doświadczenie, grupę etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów aktywnych nie tylko w większych aglomeracjach, lecz także w setkach mniejszych miejscowości. Taka siatka korzystnie oddziałuje na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza nakłady ponoszone na transport. Audytorzy są objęci specjalnym programem nadzorczym i budowy lojalności.


Wartością dodaną SecretClient jest baza opinii milionów konsumentów wewnątrz Programu Jakość Obsługi - więcej na http://www.secretclient.com/audyt-jakosci-oblsugi-klienta.html oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, współpracowników.